Mano užsakymai

D.U.K.

Atsakymai į rūpimus klausimus

Rezervacija

  • 1.1. Kaip atlikti rezervaciją?

    Užsakyti ir rezervuoti automobilį galima internetu (užpildžius vairuotojo - užsakovo anketą), telefonu arba el. paštu.

  • 1.2. Ar gali skirtis automobilis nuo to kokį aš užsakau?

    Automobilių spalva gali skirtis nuo internetinio puslapio nuotraukose esančių automobilių spalvų. Modelis gali skirtis nuo internetiniame puslapyje esančių automobilių modelių, bet turi atitikti tos pačios automobilio klasės arba turi būti aukštesnės klasės ir turi atitikti tokio pat automobilio charakteristikų (sėdimų vietų skaičius, durų skaičius, kondicionavimo sistema, greičių dėžė).

  • 1.3. Kokį papildomą inventorių aš galiu užsakyti?

    Klientų patogumui siūlome automobilius išsinuomoti kartu su papildomu inventoriumi, tokiu kaip stogų bagažine, vaikiška kėdute ar GPS navigacija.

  • 1.4. Kokiu būdu galiu atsiskaityti už nuomos paslaugas?

    Už automobilio nuomą galima atsiskaityti VISA, MASTERCARD, DISCOVER ir AMERICAN EXPRESS mokėjimo kortele PAYPAL mokėjimo sistemos pagalba. Taip pat galima atsiskaityti kitais mokėjimo būdais (banko pavedimu, grynais) iš anksto susisiekus ir sutarus su Nuomotoju.

  • 1.5. Ar yra papildomų mokesčių

    Klientas nemoka jokių papildomų mokesčių (kortelės mokesčių, apmokėjimo mokesčių).

  • 1.6. Ar yra reikalingas užstatas

    Taip. Užstatas (frančizes dydžio) autorizuojamas („užšaldomas“) iš kliento kortelės automobilio klientui perdavimo metu. Užstato (frančizes dydžio) dydis priklauso nuo pasirinkto automobilio ir yra viešai skelbiamas internetinėje svetainėje. Autorizaxcijai atlikti priimamos VISA ir MASTERCARD mokėjimo kortelės. Pasirinkę Super draudimą jums nereikės palikti užstato ir nereikės nerimauti dėl frančizės dydio.

  • 1.7. Kas ya Super draudimas?

    Siūlome įsigyti papildomą draudimą, kuris, automobilio apgadinimo atveju (kai kaltas nuomininkas arba nėra nustatytas kaltininkas) sumažina jūsų atsakomybę iki 0 €. Taip pat pasirinkdami šią paslaugą, neturėsite palikti užstato.Atsakomybės sumažinimo mokesčio suma priklauso nuo pasirinkto automobilio ir nuomos laikotarpio. Papildomas draudimas galioja kėbulo, padangų ir stiklų apgadinimo atvejais. Papildomas draudimas negalioja automobilio salono apgadinimų ir žalos, padarytos dėl tyčinės nuomininko veikos arba didelio neatsargumo, atvejais. Jeigu automobilio apgadinimo atveju neiškviesta policija ir nėra policijos pažymos apie įvykį, draudimas negalioja.

  • 1.8. Kuro politika

    Automobiliai yra išnuomojami pilnu kuro baku ir turi būti grąžinami pilnu kuro baku. Priešingu atveju nuomininkas turi sumokėti už trūkstamą degalų kiekį ir 10 Eurų pripildymo mokestį.

Užsakymo patvirtinimas

  • 2.1. Ar galima atšaukti užsakymą?

    Užsakymą atšaukti galima ne vėliau kaip 24 val. iki užsakymo pradžios.

  • 2.2. Kokios yra užsakymo atšaukimo sąlygos?

    Atšaukdamas užsakymą, nuomininkas turi pranešti nuomotojui apie atšaukimą el. paštu. Atšaukus užsakymą, nuomininkui grąžinama pusė užsakymo sumos, jei užsakymo suma didesnė nei 100 EUR.

  • 2.3. Ar galima pakeisti užsakymo detales?

    Užsakymo patvirtinimo metu klientas turi galimybę pakeisti užsakymo duomenis suderinęs tai su nuomotoju el. paštu.

  • 2.4. Ar galima papildomai užsisakyti inventoriaus?

    Net ir patvirtinus užsakymą, inventorių (tokį, kaip stogo bagažinė, vaikiška kėdutė ar GPS navigacija) galite išsinuomoti papildomai.

Nuomos periodo metu

  • 3.1. Atlikti užsakymo pakeitimą, užsakyti papildomas paslaugas

    Nuomos periodo metu klientas turi galimybę pakeisti užsakymo duomenis suderinęs su Nuomotoju el.paštu. Klientų patogumui siūlome papildomai išsinuomoti inventorių, toki kaip stogo bagažinė, vaikiška kėdutė ar GPS navigacija.

  • 3.2. Kur kreiptis autoįvykio metu?

    Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais info@autopoint.ltarba telefonu +37067198888 24 val/parą.

  • 3.3. Kur kreiptis sugedus automobiliui?

    Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais info@autopoint.ltarba telefonu +37067198888 24 val/parą.

Automobilio grąžinimas

  • 4.1. Ar galiu pakeisti grąžinimo laiką/vietą?

    Norėdami grąžinti nuomojamą automobilį kitu laiku/kitoje vietoje nei Jūs išsinuomavote, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais info@autopoint.lt

  • 4.2 Ar galiu grąžinti automobilį kitame mieste/šalyje

    Norėdami grąžinti nuomojamą automobilį kitame mieste ar šalyje nei Jūs išsinuomavote, susisiekite su mumis nurodytais kontaktais info@autopoint.lt

  • 4.3. Ar galima pratęsti laiką, ką daryti jei vėluoju grąžinti automobilį?

    Jeigu Nuomininkas grąžina automobilį vėliau nei nustatyta nuomos sutartyje, jis privalo sumokėti už papildomą nuomos laiką. Apie vėlesnį nei sutartyje nustatytą automobilio grąžinimo laiką, Nuomininkas iš anksto privalo apie tai informuoti Nuomotoją.

  • 4.4. Kaip gauti mokėjimo dokumentus?

    Mokėjimą patvirtinančius dokumentus galime atsiųsti nurodytu el. paštu info@autopoint.lt